Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: žaloba - Klage bei Sozialgericht ?  (Přečteno 35060 krát)
kosmopolita



Karma: -25
Příspěvků: 348


« : Září 15, 2016, 04:20:40 pm »

 Servus,  nemáte prosím někdo zkušenost s Klage bei Sozialgericht ?   Jak to proběhlo, měl(a) jsi právníka? musel(a) jsi něco platit, jak dlouho jsi čekal na rozhodnutí ? případně odvolal(a) jsi se dále proti jeho rozhodnutí k zemskému soudu, případně spolkovému, atd. Díky
« Poslední změna: Září 15, 2016, 04:26:55 pm od David » Zaznamenáno
Lenke



Karma: -19
Příspěvků: 909


« Odpověď #1 : Září 15, 2016, 08:55:42 pm »

1. Zkušenost mám.
2. Stále se to řeší.
3. Neměl jsem právníka, a není potřeba.
4. Nemusel jsem za to platit nic, nepočítám-li zhotovení opisů listin, které si vyžádali ( ale ty mi většinou zhotovili v podatelně Sozialgericht ), nebo jízdenky na městskou a čas strávený v internetu.
5. Na rozhodnutí stále čekám, ale řeší se to - žádají si další doklady.
6. Odvolat dále se dá, zvláště pokud máš podle zdravého rozumu pravdu. Na to Němci slyší. Ono se občas stane chyba, nebo se vyskytne nějaký rasista, který si na někom chce smlsnout, a Sozialgericht je tu od toho, aby všichni jednali podle zákonů, a ne nálady nebo předsudků.
7. Postup, kam se dále odvolávat, je na přiloženém obrázku:
http://uploads.hartziv.org/widerspruchhartz4.jpg

Ono buď máš pravdu ty, nebo oni, nebo částečně obě strany. Ale vše se dá docela dobře rozhodnout. Takže to nevzdávej, a postupem času ti vysvitnou nové okolnosti, a další věci ti budou zřejmé. Pak se zařídíš dále.



* widerspruchhartz4.jpg (214.18 KB, 1075x865 - prohlédnuto 507 krát.)
« Poslední změna: Září 15, 2016, 11:18:03 pm od Lenke » Zaznamenáno
kosmopolita



Karma: -25
Příspěvků: 348


« Odpověď #2 : Září 16, 2016, 12:55:04 am »