Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Výpověd ve zkušební době  (Přečteno 104032 krát)
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« : Duben 29, 2015, 06:44:21 pm »

Jak je to s výpovědí ve zkušební době? Chci odejít z firmy a nechtějí mě pustit. Zjistil jsem, že jsem při podpisu smlouvy podepsal, že i ve zkušební době se na mě vztahuje 14denní výpovědní lhůta. Podotýkám, že zaměstnavatel porušuje snad vše co se dá a je to o hubu tam pracovat. Pracuju jako řidič busu a končím směnu ve 23h a další např. v 6h ráno. Co můžu dělat? Co mě může čekat když nepřijdu do práce a nastoupím jinam?
Zaznamenáno
jirike
Host
« Odpověď #1 : Duben 29, 2015, 07:51:24 pm »

Sel bych na pracak a zeptal se.
Vypoved bych dal a dodrzel vypovedni lhutu, zaroven bych ale zacal dodrzovat vse co mas... Pravidelne pauzy... x h mezera mezi nasledujici jizdou a vse, co urcite vis nejlip, jako řidič. ..

Neumim si představit, že by Te za to mohl potrestat a pak to i pripadne obhajit - u pracaku, nebo soudu, kdyby to tam zaslo...

Kdyz nastoupis jinam asi si to zavařis, prijdes o penize a pravdepodobne i moznost se branit...

Ty mas na ty zamestnavatele ale kliku, vid ?
Drzim palce at uz si najdes neco klidneho Úsměv
Zaznamenáno
honza3333



Karma: -24
Příspěvků: 676


« Odpověď #2 : Duben 29, 2015, 08:33:51 pm »

Proč bych měl přijít o peníze? Spíš bych se nerad dožil dne kdy mi třeba pošlou účet na 10000eur,,,,
Zaznamenáno
jirike
Host
« Odpověď #3 : Duben 29, 2015, 09:03:07 pm »

 Šok Ted si asi sedim na vedeni, ale nechapu jak to myslis...

A ja to myslel tak, že odchodem ze dne na den - protoze samozrejme neznam detaily - muzes treba zpusobit, ze neodjede nejaky bus, nebo jinou ,, skodu " z pohledu zamestnavatele, že by Ti to mohl strhnout z platu (tu jakože škodu) a pak se na Tobe ještě nejak hojit...

Proto bych radeji dodrzel, to co jsi podepsal... ale opet bez znalosti detailu.