Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: práca v call centre  (Přečteno 13484 krát)
kataleena



Karma: 1
Příspěvků: 1


« : Říjen 21, 2014, 10:47:10 am »

Ahojte,

chcela by som vedieť, či niekto pracoval v Nemecku v call centre.

Ak áno, tak ma zaujímali podmienky práce, najmä nasledovné veci:

1. ak máte taký typ práce, že voláte rôznych ľuďom a ponúkate im produkty, máte tam nejaké kritériá, ktoré musíte splniť? Napríklad máte na hovor len obmedzený čas? Trebárs na jedného "zákazníca" len 10 min?

Máte dopredu daný počet zákazníkov, ktorý musíte prehovoriť na daný produkt? Teda, ak čojaviem v mesiaci nepredáte 100 ľudom produkt M-smart, tak budete vyhodení?

2. Máte počas telefovania dostatočný prístup do zákazníkovej databázy? V prípade, že napríklad chce vedieť nejaké nejasnosti ohľadom telefonného účtu a podobne.

3. Je možnú túto prácu (myslím teraz konkrétne telefonovanie a ponúkanie produktov robiť i z domu? )

Prípadne musíte splniť nejaké iné podmienky ako tie, čo som spomenula?


Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Pracevnemecku.de © 2013
Vše o práci v Německu. Inzerce práce zadarmo. Nabídky a poptávky práce česky nebo taky Německy. Odkazy na pracovní úřady, pracovní agentury a spousta dalších zajímavých informací. Česká a slovenká komunita v Německu.

Odkazy | englisch lernen | serbisch lernen | kroatisch lernen | finnisch lernen | deutsch lernen | tschechisch lernen | polnisch lernen | russisch lernen | französisch lernen | schwedisch lernen | ungarisch lernen | türkisch lernen | dänisch lernen | amerikanisches englisch lernen | portugiesisch lernen | niederländisch lernen | italienisch lernen | spanisch lernen |