Vítejte :) | Uživatel: Heslo: Pamatovat: | Zaregistrovat! | Heslo? | cz sk de en
 
Stran: [1]   Dolů
 
Autor Téma: Práce v Německu - strojní zámečník, zedník,dlaždič  (Přečteno 32389 krát)
IKAR-HAHN



Karma: 0
Příspěvků: 1


« : Leden 13, 2014, 10:18:27 am »

Nabízíme práci ve stavebních a strojírenských oborech v Německém Bavorsku, zajištujeme kompletní servis a zázemí pro naše zaměstnance. Pracovní nabídky naleznete na webu http://www.ikar-hahn.cz/personalni-agentura/
Zaznamenáno
Geronimo



Karma: 0
Příspěvků: 13



« Odpověď #1 : Leden 23, 2014, 03:25:44 pm »

měli by jsme zájem,jsme zedníci z praxí
Zaznamenáno
petrfr



Karma: 0
Příspěvků: 5


« Odpověď #2 : Leden 24, 2014, 12:17:14 pm »

zdravím měl bych zájem jsme dva zámečníci a máme i svářečáky diky info.
Zaznamenáno
petrlaka



Karma: 0
Příspěvků: 7


« Odpověď #3 : Duben 23, 2015, 06:16:18 pm »

dobrý den.je mi 47 let.jsem vyučený zámečník,ale již cca 15let pracuji jako zedník převážně zateplování budov.momentálně bydlím ve Wittenu kde také pracuji ale velice se změnila naše firma po výměně vedení a již tady nechci pracovat proto hledám jinou práci,pokud je Vaše nabídka ještš aktuelní napište mi prosím více info,v případě zajmu nas může být i víc,kolegové chtějí také končit,děkuji s pozdravem Petr Láska
Zaznamenáno
petrlaka



Karma: 0
Příspěvků: 7


« Odpověď #4 : Květen 29, 2015, 06:36:55 am »

ahoj mám zájem o práci,bydlím ve Wittenu ale rád se přestěhuji pokud je to možné,děkuji,petrlaska[zavináč]seznam.cz

* CV-de (1).doc (25.5 KB - staženo 120 krát.)
Zaznamenáno
Stran: [1]   Nahoru
 
 
Skočit na:  

Poháněno MySQL Poháněno PHP Powered by SMF 1.1.20 | SMF © 2013, Simple Machines Validní XHTML 1.0! Validní CSS!

Impressum (Pravidla stránky) | Kontakt | Pracevnemecku.de © 2013
Vše o práci v Německu. Inzerce práce zadarmo. Nabídky a poptávky práce česky nebo taky Německy. Odkazy na pracovní úřady, pracovní agentury a spousta dalších zajímavých informací. Česká a slovenká komunita v Německu.